آغاز روز نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف

  • تاریخ انتشار : 1403/02/05
  • دسته بندی : اخبار
  • نظرات : ۰

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف در هتل ارم تهران آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور؛ چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف با محوریت شرکتهای دانش بنیان در ۵ اردیبهشت ماه روز چهارشنبه کار خود را آغاز کرد. ۳۹ شرکت از دانش بنیان در این دوره نمایشگاه حضور دارند و همچنین از جهت مساحت نسبت به نمایشگاه های سال گذشته افزایش داشته است. شرکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه های صنعت، عمران و تکنولوژی، کشاورزی نوآور و شیلات بهره ور و فناوری های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند. شرکت های نامبرده در دو سالن مهتاب و سپهر هتل ارم در متراژ ۶۰۰ متر مربع غرفه بندی شده اند. این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده ها از به روزترین فناوری های آموزشی و دستاوردهای وقف در طی این سالها دیدن نمایند.

در همین رو بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در این نمایشگاه حضور خود را با شرکتهای های توسعه و عمران انفاق خراسان (عمرانی)،پیشگامان توسعه ماندگار (عمرانی)، کشت و صنعت کشاورزی نوین مانا (کشاورزی و دامپروری)، کارخانه اطهر آب شیراز (آب معدنی) و آرامش ماندگار طبیعت شهباز (تولیدات دمنوش) به عرضه نمایش رساند.

بنا به این گزارش غرفه در نظر گرفته شده برای بنیاد ۲۷ متر در سالن فیروزه می باشد که بیشترین مساحت در نظر گرفته شده در آن به معرفی محصولات کشاورزی و تولیدات آب معدنی اطهر آب شیراز و همچنین دمنوش های شرکت آرامش ماندگار طبیعت شهباز پرداخته شده است و در همین راستا بنیاد توانسته با نوع متنوعی از غرفه، هم در بحث معرفی محصولات و هم پذیرایی در این نمایشگاه تمامی نظرات بازدیدکنندگان را به خود جلب نماید.

 

بخشی از تصاویر

  نظرات