مجمع عمومی عادی سالانه

  • تاریخ انتشار : 1400/10/28
  • دسته بندی : اخبار
  • نظرات : ۱ نظر

 

مجمع عمومی عادی سالیانه بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور برگزار شد…  

به گزارش روابط عمومی بنیاد توسعه و عمران موقافت کشور مجمع عمومی عادی سالیانه بنیاد ساعت ۱۱ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۳۰ در محل سالن جلسات سازمان اوقاف و امور خیریه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس محترم سازمان و حضور اعضای هیئت امناء برگزار شد.

بنا به سنت اسلامی مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم افتتاح و رسمیت یافت. خیر مقدم سهیل بیگدلی مدیر عامل بنیاد به حاضران در این جلسه و ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات بنیاد منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹  مطلع ورود به قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی به همراه تقدیم صورت های مالی بنیاد به مجمع شد. مجموعه ای که توسط حسابرس به نحو مطلوب ارزیابی و مورد قبول قرار گرفت و به اعضای هیئت امنای بنیاد تقدیم شد.

نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان ریاست مجمع عادی سالیانه بنیاد با ایراد سخنانی از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت سهیل بیگدلی تشکر، قدردانی و رضایت خود را ابراز داشتند.

نماینده محترم ولی فقیه با تاکید بر استمرار در حرکت بر مدار برنامه ها و سیاست های تدوین شده به صورت ویژه روی گسترش فعالیت های اقتصادی برای تولید کالاها و خدمات مورد نیاز شهروندان در مسیر خودکفایی کشور تاکید داشتند.

مجمع راس ساعت ۱۳:۰۰ خاتمه یافت.

۱۴۰۰/۹/۳۰
  نظرات

یک دیدگاه برای “مجمع عمومی عادی سالانه”

  1. باسلام واحترام خواهشمندم نسبت به سهم آب قنات فیضآباد مه ولات خراسان رضوی که مرحوم شریعتی امام جماعت وقت فیض آباد مه ولات خراسان رضوی ؤقف نمودن وزمین های زراعی مشا مربوط آن مورد معامله قرار گردیده ورود بفرمایید باتشکر جعفری مقدم مالک آب قنات فیضآباد