نشست مجمع عادی سالیانه بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور

  • تاریخ انتشار : 1402/10/11
  • دسته بندی : اخبار
  • نظرات : ۰

 مجمع عمومی عادی سالیانه بنیاد ساعت ۹ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ در محل سالن جلسات سازمان اوقاف و امور خیریه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور مدیران عامل سابق و جدید، معاونت ها و مدیران ستادی بنیاد و اعضای هیئت امناء و نماینده حسابرسی مفید راهبر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور

بنا به سنت اسلامی مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم افتتاح و رسمیت یافت. در این نشست پس از تعیین اعضاء هیات رئیسه مطابق قانون تجارت، ابتدا نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی را برای حاضرین در جلسه قرائت نمودند و سپس با خیر مقدم مهندس سجده مدیر عامل بنیاد به حاضران در این جلسه و ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات بنیاد منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ و همچنین مهندس بیگدلی مدیرعامل وقت بنیاد در همین راستا گزارشی از عملکرد بنیاد در سال حسابرسی مربوطه با توجه مسئولیت مدیرعاملی ایشان ارائه نمودند.

در ادامه دکتر خاموشی گفت: مجموعه ای که توسط حسابرس تهیه گردیده به نحو مطلوب و مورد قبول قرار گرفت و افزود: اینجانب به عنوان ریاست مجمع عادی سالیانه بنیاد از اقدامات انجام شده توسط مدیرعامل بنیاد تشکر، قدردانی و رضایت خود را ابراز می نمایم.

در آخر نشست: دکتر خاموشی با تاکید بر استمرار در حرکت بر مدار برنامه ها و سیاست های تدوین شده به صورت ویژه روی گسترش فعالیت های کشاورزی و دامپروری برای تولید و خدمات در مسیر خودکفایی کشور تاکید داشتند.

مجمع رأس ساعت ۱۱:۰۰ خاتمه یافت.

 

بخشی از تصاویر مجمع

 

  نظرات