برگزاری مراسم جشن در تالار عقیق جماران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (ص) و روز زن


به گزارش روابط عمومی بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س)، جشن با شکوه میلاد حضرت زهرا و روز زن، با هدف بزرگداشت مقام زن، با حضور مدیرعامل بنیاد، معاونت و مدیران سازمان اوقاف و امور خیریه و جمع کثیری از کارکنان به همراه خانواده در سالن تالار عقیق جماران برگزار شد.

در آغاز این برنامه مهندس سجده (مدیرعامل) در سخنانی، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س)؛ وجود نازنین حضرت زهرا (س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان و خصوصاً شیعیان دانست و الگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا (صلی الله علیها و آله) را برای تمام زنان مایه ی آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

در همین راستا مهندس سجده حضور ارزشمند بانوان در این مراسم را با ارزش و با اهمیت خواند و گفت: مجموعه بنیاد تلاش دارد توانمندی های بانوان در راستای احیاء موقوفات و در جایگاه واقعی خود را نشان دهد و در پایان سخنرانی خود افزود: اهداف بنیاد تنوع برنامه های فرهنگی بوده و یکی از مهم ترین هدف آن ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است.

شایان ذکر است در این مراسم؛ مولودی خوانی، اجرای مسابقه بین همسران و فرزندان کارکنان و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این جشن بود.

 

بخشی از تصاویر مراسم

 

  نظرات