شرکت آرامش ماندگار طبیعت شهباز (کاسیا)

 

تاریخچه

شرکت آرامش ماندگار طبیعت شهباز در تاریخ 98/07/30 با شماره ثبت 1086 و به نام شرکت آرامش ماندگار طبیعت شهباز (مسئولیت محدود) با یک میلیون ریال سرمایه نقدی تاسیس و به ثبت رسیده است.

 

 

آگهی تاسیس شرکت

شماره روزنامه: ۲۱۷۷۹  شهرستان
شماره صفحه روزنامه: ۶
تاریخ روزنامه: ۱۳۹۸/۱۰/۱
تاریخ نامه اداره ثبت:   ۱۳۹۸/۹/۲۱

آگهي تاسيس

تاسيس شرکت با مسئوليت محدود آرامش ماندگار طبيعت شهباز در تاريخ 1398/۰۹/21 به شماره ثبت ۱۰۸۶ به شناسه ملي ۱۴۰۰۸۸۳۴۹۲۰ ثبت و امضا ذيل دفاتر تکميل گرديده که خلاصه آن به شرح زير جهت اطلاع عموم آگهي مي گردد. موضوع فعاليت: مطالعه، توليد انبوه نشاء و قلمه گياهان دارويي. توسعه کشت گياهان دارويي در بسترهاي آبي، ديم و سطوح شيب دار. ايجاد شبکه هاي توليد روستايي و خلق زنجيره هاي تأمين و ارزش مرتبط با گياهان دارويي در روستاها. ايجاد واحدهاي پيش فرآوري در سراسر کشور. فرآوري و بسته بندي چاي و گياهان دارويي. توليد انواع دمنوش ها، نوشابه هاي گياهي، انواع اسانس و عرقيات گياهي. توزيع و پخش گسترده انواع محصولات توليدي. درصورت لزوم پس از اخذ مجوزهاي لازم از مراجع ذيربط مدت فعاليت: از تاريخ ثبت به مدت نامحدود مرکز اصلي: استان مرکزي، شهرستان شازند، بخش قره کهريز، دهستان قره کهريز، روستا ناحيه صنعتي بابائي، محله ناحيه صنعتي شهيد بابايي، خيابان (دشت)، خيابان نسترن ۳، پلاک ۰، قطعه ۷۹، طبقه همکف کدپستي ۳۸۶۴۱۷۴۵۹۴ سرمايه شخصيت حقوقي عبارت است از مبلغ ****ريال نقدي ميزان سهم الشرکه هر يک از شرکا آقاي **** به شماره ملي ****دارنده ****ريال سهم الشرکه بنياد توسعه و عمران موقوفات کشور به شناسه ملي ۱۰۱۰۰۲۰۳۴۲۰ و به نمايندگي سيدمحمد آقايي به شماره ملي ****دارنده ****ريال سهم الشرکه اعضا هيئت مديره آقاي **** به شماره ملي **** و به سمت عضو هيئت مديره به مدت نامحدود و به سمت مديرعامل به مدت نامحدود آقاي امير کريم نيا به شماره ملي **** و به سمت عضو هيئت مديره به مدت نامحدود آقاي سيدمحمد آقايي به شماره ملي  **** و به سمت رئيس هيئت مديره به مدت نامحدود دارندگان حق امضا: کليه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور شرکت از قبيل چک، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامي با امضاء مديرعامل و رييس هيأت مديره همراه با مهر شرکت و همچنين کليه نامه هاي عادي و اداري با امضاء مديرعامل همراه با مهر شرکت معتبر مي باشد. اختيارات مديرعامل: طبق اساسنامه روزنامه کثيرالانتشار جام جم جهت درج آگهي هاي شرکت تعيين گرديد. ثبت موضوع فعاليت مذکور به منزله اخذ و صدور پروانه فعاليت نمي باشد.

آخرین آگهی تغییرات اعضای هیئت مدیره

شماره روزنامه: ۲۲۶۴۷  شهرستان
شماره صفحه روزنامه: ۱۱
تاریخ روزنامه: ۱۴۰۱/۹/۲۶
شماره نامه اداره ثبت: ۱۴۰۱۳۰۴۰۵۱۶۶۰۰۰۲۱۰
تاریخ نامه اداره ثبت:   ۱۴۰۱/۹/۲۳
آگهي تغييرات شرکت آرامش ماندگار طبيعت شهباز شرکت با مسئوليت محدود به شماره ثبت ۱۰۸۶ و شناسه ملي ۱۴۰۰۸۸۳۴۹۲۰
آگهي تغييرات شرکت با مسئوليت محدود آرامش ماندگار طبيعت شهباز به شناسه ملي ۱۴۰۰۸۸۳۴۹۲۰ و به شماره ثبت ۱۰۸۶
به استناد صورتجلسه هيئت مديره مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۱ تصميمات ذيل اتخاذ شد
موسسه بنياد توسعه و عمران موقوفات کشور به شناسه ملي ۱۰۱۰۰۲۰۳۴۲۰ با نمايندگي حسن نجفي زياراني به شماره ملي ۵۰۸۹۹۶۱۳۲۸ به سمت رئيس هيئت مديره و شرکت پيشگامان توسعه ماندگار به شناسه ملي ۱۰۱۰۳۳۸۹۲۸۷ با نمايندگي حامد عراقيه فراهاني به شماره ملي ۰۵۳۴۹۹۰۹۱۶ به سمت مدير عامل و عضو اصلي هيئت مديره و شرکت توسعه و عمران انفاق خراسان به شناسه ملي ۱۰۳۸۰۴۷۱۵۰۰ با نمايندگي سيد محمد آقائي به شماره ملي ۰۶۲۱۰۷۵۱۴۰ به سمت نايب رئيس هيئت مديره به مدت نامحدود انتخاب گرديدند.
کليه اوراق و اسناد تجاري شامل چک سفته و ضمانتنامه بانکي با امضاي رئيس هيأت مديره به همراه امضاي مديرعامل و مهر شرکت معتبر خواهد بود و ساير نامه هاي عادي و اداري با امضا مديرعامل به تنهايي و مهر شرکت معتبر مي باشد./

 

سهامداران شرکت

بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور به نمایندگی آقای حسن نجفی زیارانی

شرکت توسعه و عمران انفاق خراسان (سهامی خاص) به نمایندگی آقای سیدمحمد آقایی

شرکت پیشگامان توسعه ماندگار (سهامی خاص) به نمایندگی آقای حامد عراقیه فراهانی

اعضای هیأت مدیره

آقای حسن نجفی زیارانی به سمت رئیس هیئت مدیره

آقای سید محمد آقائی به سمت نائب رئیس هیئت مدیره

آقای حامد عراقیه فراهانی به سمت عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

 

 

حوزه فعالیت

مطالعه، تولید انبوه نشاء و قلمه گیاهام دارویی

توسعه کشت گیاهان دارویی در بسترهای آبی ، دیم و سطوح شیب دار، ایجاد شبکه های تولید روستایی و خلق زنجیره های تامین و ارزش مرتبط با گیاهان دارویی در روستاها

ایجاد واحدهای پیش فرآوری در سراسر کشور

فرآوری و بسته بندی چای و گیاهان دارویی

تولید انواع دمنوش ها، نوشابه های گیاهی، انواع اسانس و عرقیات گیاهی ،توزیع وپخش گسترده انواع محصولات تولیدی

 

 

معرفی

در حال حاضر رویکرد عمومی افراد جامعه به سمت مصرف دمنوشها و ترکیبات گیاهی به دلایل خواص فراوان، شناخته شدن آسیبهای متعدد ناشی از مصرف محصولاتی که حاوی مواد و افزودنیهای شیمیایی است و همچنین به دلیل تاکید و توجه ویژه ی طب سنتی به خواص معجزه آسای گیاهان دارویی می باشد. چشم انداز روشن و اقبال روز افزون این قبیل محصولات که قطعا بر پایه دانش و تجربه عظیمی استوار است، محرک اصلی ایجاد مجموعه تولیدی و کشاورزی کاسیا بوده است.کاسیا که برگرفته از نام علمی گیاه دارویی سنا است، بر پایه دانش و مطالعات گسترده، در سال 1390 پایه گذاری شده است. البته اندوخته کاسیا، تجربه ای چندین ساله در زمینه بسته بندی مواد غذایی بوده است. لازم به ذکر است، پایه گذاران مجموعه کاسیا با مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور سالها در زمینه کشت و فرآوری گیاهان دارویی مطالعه داشته اند و به دنبال یافتن بهترین و مناسب ترین روش کشت در اقلیم خشک و نیمه خشک ایران و تولید فرآورده های روزآمد می باشند.

 

 

محصولات تولیدی در کشت و صنعت کاسیا

انواع دمنوش‌ها انواع چای 250 گرمی انواع تی بگ محصولات فله‌ای سایر محصولات
بابونه چای دارچین چای دارچینی گل گاو زبان گل گاو زبان 200 گرمی
گل گاوزبان چای هل چای هل نعنا فلفلی جعبه پذیرایی 8 محصول
لیمو عمانی چای به‌لیمو چای به‌لیمو بادرنجبویه انواع نشاء گیاهان دارویی
نعنا فلفلی چای بهار نارنج چای بهار نارنج اسطوخودوس (گل و برگ)
رازیانه چای سبز چای سبز آویشن
چای نعنافلفلی چای نعنافلفلی رزماری
گل محمدی (گلبرگ و غنچه)

 

دمنوش‌های گیاهی

(بسته)

جعبه های 250 گرمی

(بسته)

جعبه های پذیرایی

(بسته)

نشاء گیاهان دارویی (قلمه) نوشابه های گیاهی

(بطری)

محصولات فله (کیلوگرم)
تولید روزانه 900 500 180 10،000 24،000 150
تولید سالانه 270،000 150،000 54،000 3،000،000 7،200،000 45،000

 

 

چای سیاه و بهار نارنج (چای شب)

چای سیاه لاهیجان بهار نارنج (20 تی بگ در هر جعبه)

نحوه مصرف چای طبیعی _ چایی بدون افزودنی رنگ و طعم دهنده شیمیایی _ در اثرات آن نقش مهمی دارد. برای استفاده از چای طبیعی به عنوان یک نوشیدنی مفرح و نشاط آور بایستی چای به مدت 4-3 دقیقه در آب کاملا جوش قرار گیرد تا کافئین به میزان زیادی در آن حل شده و اثرات خود را بعنوان محرک اعمال نماید. چای طبیعی دارای خواص فراوان دیگری از قبیل: رفع بدخوابی، کاهش وزن و تقویت قلب و تحرک گردش خون و بسیاری اثرات مفید دیگر می باشد. در طب سنتی گل نارنج (بهار نارنج) به عنوان آرامبخش و برطرف کننده بدخوابی مصرف می شود. ترکیب چای طبیعی و بهار نارنج علاوه بر اثرات مطلوب گفته شده دارای طعمی مطلوب و دلپذیر است. استفاده از این ترکیب در شب برای داشتن خوابی آرام پیشنهاد می گردد.

چای سیاه و به لیمو (چای آرامید)

چای سیاه لاهیجان به لیمو (20 تی بگ در هر جعبه)

برگ‌های به‌لیمو مقوی معده تسکین‌دهنده خستگی‌ها و دردهای عصبی و رفع تپش قلب می‌باشد. در طب سنتی ایران به‌عنوان آرام‌بخش و رفع سرگیجه و تپش قلب شناخته‌شده است. پژوهشهای متمرکز شده بر روی اثرات چای، در ژاپن و چین آغاز و در اروپا و آمریکا ادامه داده شد. این تحقیقات نشان داد که پلی فنلهای موجود در چای احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش می‌دهد از اثرات دیگر چای می‌تواند به کاهش قند خون، کاهش کلسترول، تقویت قلب و تحریک گردش خون و حفاظت از کبد اشاره نمود.

چای سیاه و دارچین (چای عصر)

چای سیاه لاهیجان دارچین (20 تی بگ در هر جعبه)

نحوه مصرف چای طبیعی _ چایی بدون افزودنی رنگ و طعم‌دهنده شیمیایی در اثرات آن نقش مهمی دارد. برای استفاده از چای به‌عنوان یک نوشیدنی مفرح و نشاط ‌آور بایستی چای به مدت ۴-۳ دقیقه در آب کاملاً جوش قرار گیرد تا کافئین به میزان زیادی در آن حل‌شده و اثرات خود را به ‌عنوان محرک اعمال می‌نماید. چای طبیعی دارای خواص فراوان دیگری از قبیل: رفع بدخوابی، کاهش وزن و تقویت قلب و تحرک گردش خون و بسیاری اثرات مفید دیگر می‌باشد. در طب سنتی دارچین به ‌عنوان مقوی معده، ضد اسپاسم، کاهش پرفشاری و قند خون و به ‌عنوان محرک و آرام‌ بخش شناخته‌شده است. مطالب نشان می‌دهد به دلیل سهولت هضم در بدن بهترین نحوه مصرف دارچین همراه با چای می‌باشد. مصرف این دمنوش، عصر گاهی سرشار از نشاط و شادابی در جمع شما به ارمغان خواهد آورد.

مخلوط چای و هل (چای طروات)

چای سیاه لاهیجان هل (250 گرمی)

دانه های هل با عطری دل انگیز دارای اثرات تقویت قلب، محرک و ضد سرطان است. پژوهشهای متمرکز شده بر روی اثرات چای، در ژاپن و چین آغاز و در اروپا و آمریکا ادامه داده شد. این تحقیقات نشان داد که پلی فنلهای موجود در چای، احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی و سرطان را کاهش می دهد. از اثرات دیگر چای می توان به کاهش قند خون، کاهش کلسترول، تقویت قلب و تحریک گردش خون و حفاظت از کبد اشاره نمود. مصرف روزانه 6 قاشق چای خشک (معادل بیش از 12 لیوان) نه تنها ضرر ندارد بلکه مفید نیز می باشد.

چای گل محمدی (چای محبت)

چای سیاه لاهیجان گلبرگ گل محمدی (250 گرمی)

گلبرگهای گل محمدی حاوی اسانس ارزشمندی می باشد که می تواند مانند ویتامینهای گروه B به عنوان پیش ماده هورمونها در بدن قرار گیرد و فعالیتهای جنسی را افزایش دهد. یکی از علل تاثیر اسانس گل محمدی به عنوان ضد افسردگی و ازدیاد فعالیتهای جنسی، افزایش فعالیت مغز است. مصرف روزانه 6 قاشق چای خشک (معادل بیش از 12 لیوان) نه تنها ضرر ندارد بلکه مفید نیز می باشد.

مخلوط چای و به لیمو (چای آرامید)

چای سیاه لاهیجان به بلیمو (250 گرمی)

برگهای به لیمو مقوی معده، تسکین دهنده خستگی ها و دردهای عصبی و رفع تپش قلب می باشد. در طب سنتی ایران به عنوان آرام بخش و رفع سرگیجه و تپش قلب شناخته شده است. پژوهشهای متمرکز شده بر روی اثرات چای، در ژاپن و چین آغاز و در اروپا و آمریکا ادامه داده شد. این تحقیقات نشان داد که پلی فنلهای موجود در چای، احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی و سرطان را کاهش می دهد. از اثرات دیگر چای می توان به کاهش قند خون، کاهش کلسترول، تقویت قلب و تحریک گردش خون و محافظت از کبد اشاره نمود. مصرف روزانه 6 قاشق چای خشک (معادل بیش از 12 لیوان) نه تنها ضرر ندارد بلکه مفید نیز می باشد.

مخلوط چای و بهار نارنج (چای فراغت)

چای سیاه لاهیجان بهار نارنج (250 گرمی)

گلهای زیبا و معطر نارنج جهت مشکلات عصبی، تسکین شوک ها و به عنوان مسکن و رفع بد خوابی مصرف می شود. پژوهشهای متمرکز شده بر روی اثرات چای، در ژاپن و چین آغاز و در اروپا و آمریکا ادامه داده می شود. این تحقیقات نشان داد که پلی فنلهای موجود در چای، احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی و سرطان را کاهش می دهد. از اثرات دیگر چای می توان به کاهش قند خون، کاهش کلسترول، تقویت قلب و تحریک گردش خون و حفاظت از کبد اشاره نمود مصرف روزانه قاشق چای خشک (معادل بیش از 12 لیوان) نه تنها ضرر ندارد بلکه مفید نیز می باشد.

مخلوط چای دارچین (چای نشاط)

چای سیاه لاهیجان دارچین

نحوه مصرف چای طبیعی _ چایی بدون افزودنی رنگ و طعم دهنده شیمیایی _ در اثرات آن نقش مهمی دارد. برای استفاده از چای به عنوان یک نوشیدنی مفرح و نشاط آور بایستی چای به مدت 4_3 دقیقه در آب کاملا جوش قرار گیرد تا کافئین به میزان زیادی در آن حل شده و اثرات خود را به عنوان محرک اعمال می نماید. چای طبیعی دارای خواص فراوان دیگری از قبیل: رفع بدخوابی، کاهش وزن و تقویت قلب و تحریک گردش خون و بسیاری اثرات مفید دیگر می باشد. در طب سنتی دارچین به عنوان مقوی معده، ضد اسپاسم، کاهش پرفشاری و قند خون و به عنوان محرک آرامبخش شناخته شده است.