شرکت در مزایده اعیان یک واحد مسکونی از پروژه بی بی خاور (منقضی شده)

بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در نظر دارد از طریق مزایده عمومی نسبت به واگذاری اعیان یک واحد مسکونی با مشخصات ذیل واقع در ذیل واقع در استان فارس–شهرستان شیراز–میدان احسان–بلوار پرستار ‏-کمربندی جبل الدراک–انتهای خیابان شهید نسیمی ‏-  جنب برج طلوع اقدام نماید:

‏- اعیان یک واحد مسکونی واقع در طبقه چهارم پروژه فوق الذکر به متراژ تقریبی ۱۳۵.۴۲ متر مربع،با انضمام یک واحد انباری به متراژ تقریبی ۳.۴۱ متر مربع و یک واحد پارکینگ  با ارائه ضمانت نامه بانکی یا سپرده نقدی به مبلغ ۰۰۰‏/۰۰۰‏/۴۰۰‏/۳ریال

لذا بدینوسیله از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل می آید از تاریخ چاپ آگهی تا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق لینک download دریافت و برابر شرایط مندرج در اسناد فراخوان، اوراق مزایده را تکمیل و تا تاریخ صدرالذکر داخل پاکت درب بسته از طریق پست پیشتاز به آدرس: تهران. خیابان کریمخان زند. نرسیده به میدان ولیعصر (عج). کوچه شاهد. پلاک ۲۲ با کدپستی ۱۵۹۴۶۳۵۵۱۳ بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور ارسال نمایند لازم به ذکر است متقاضیان می بایست ترتیبی اتخاذ نمایند که پاکات پیشنهادات را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ به واحد دبیرخانه این بنیاد تحویل گردد.

متقاضیان می بایست مستند پرداخت مبلغ ضمانت شرکت در مزایده را همزمان با ارسال اسناد فراخوان به بنیاد در قالب ضمانت نامه بانکی یا فیش بانکی پرداخت وجه (داخل پاکت پیشنهاد) ارائه نمایند.

ضمناً شرایط مزایده و مشخصات دقیق مورد معامله در اسناد مربوطه تعیین و مشخص خواهد شد. همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن همراه ۰۹۱۷۷۱۷۲۴۳۴ (آقای کشاورز) تماس حاصل فرمایند.

قسمت (صفحه اصلی بنیاد/همکاری با ما/ مناقصات و مزایدات) مدارک مورد نیاز بارگزاری شده است.

 

  نظرات