مزایده واگذاری اعیان ساختمان تجاری شهرستان برازجان – موقوفه حمام سالم خانی بوشهر

بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در نظر دارد از طریق برگزاری مزایده عمومی نسبت به واگذاری اعیان یک ساختمان دو طبقه شامل یک واحد تجاری به مساحت تقریبی ۱۱۱.۶ مترمربع در طبقه همکف بانضمام ۵۵.۲ مترمربع نیم طبقه تجاری(بالکن) به همراه انباری تجاری در نیم طبقه و  ۱۱۱.۶ مترمربع پارکینگ در طبقه زیر زمین و سایر بخشها به متراژ تقریبی ۳۰۱.۹۰ مترمربع  با عرصه موقوفه واقع در استان بوشهر، شهرستان دشتستان، شهر برازجان، خیابان شریعتی، جنب بانک سینا با شرایط ذیل اقدام نماید:

تضمین شرکت در مزایده: ضمانت­نامه بانکی به مبلغ ۳,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در وجه بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور به شناسه ملی ۱۰۱۰۰۲۰۳۴۲۰ یا واریز نقدی همان مبلغ به حساب این بنیاد نزد بانک رسالت به شماره شبا  IR370700010002203097951001

لذا از عموم علاقمندان به شرکت در این مزایده دعوت می شود جهت دریافت اسناد مزایده به آدرس اینترنتی www.btom.ir و نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق لینک download مراجعه نمایند. شرکت کنندگان میبایست پیشنهاد قیمت خود را به همراه نسخه اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل فیش بانکی واریزی به حساب بنیاد، حداکثر تا پایان وقت اداری ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ به صورت حضوری و یا از طریق پست به آدرس این بنیاد تحویل نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیان می­بایست ترتیبی اتخاذ نمایند که پاکات پیشنهادات حداکثر تا تاریخ اعلام­شده به واحد دبیرخانه این بنیاد تحویل گردد. ضمناً شرایط مزایده و مشخصات دقیق مورد معامله در اسناد مربوطه تعیین و مشخص خواهد ­شد. همچنین متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن­های  ۹ ‏- ۸۸۸۹۰۰۰۶‏-۰۲۱ داخلی ۱۲۵ (آقای آدینه) تماس حاصل فرمایند. ضمناً ذکر این نکته لازم است که سپرده شرکت در مناقصه برندگان اول و دوم درصورتی که پس از برنده شدن حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، به نفع بنیاد ضبط خواهد شد و در هر حال بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور در پذیرش هر یک از پیشنهادات و یا رد هریک یا همه پیشنهادات مختار خواهد بود.

آدرس بنیاد: تهران. خیابان کریم­خان زند، نرسیده به میدان ولیعصر(عج)، کوچه شاهد، پلاک ۲۲،کدپستی: ۱۵۹۴۶۳۵۵۱۳

  نظرات